• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Hahaha klockrent :eek::cool: stay frosty

Edit: Det är kul att t.om de har tröttnat.


Egentligen borde dom smälla upp med stora bokstäver på startsidan "VI VET INTE NÄR VI LANSERAR" så hade dom sluppit att 1500 stressiga människor skickar och frågar dom gång på gång fast dom vet att svaret är "Vi vet inte".
 
D

Demi

Gäst
Poäng: 0
Rätt smart av Divide att samla in intresseanmälningar och ge hopp om 250 tusen utan UC och sedan "förlansera" endast 25. De har ju aldrig förbundit sig att låna ut mer och kan alltid hävda att de saknar investerare för så stora summor, men ändå har de roffat åt sig en stor del av lånemarknaden för 25 000 kr lånen.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Fick till svar häromdagen, när jag frågade om annat, att de inte kommer svara på fler frågor om lanseringsdatum.
Dom är väl säkert trötta på alla frågor och sen vet dom inte själva än!
Kanske borde dom skriva ut detta tydligt på hemsidan att lanserings datum ej klart istället för att det står kommer snart! Då slipper folk fråga
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Rätt smart av Divide att samla in intresseanmälningar och ge hopp om 250 tusen utan UC och sedan "förlansera" endast 25. De har ju aldrig förbundit sig att låna ut mer och kan alltid hävda att de saknar investerare för så stora summor, men ändå har de roffat åt sig en stor del av lånemarknaden för 25 000 kr lånen.
Ja men ser inget fel i det heller! Är en mycket fördelaktig kredit som dessutom är utan UC!
Ett tjugotusen lån på viaconto om du råkar har gamla avtalet kvar innan 1/9 kostar 3000kr helt galet och då är räntan 2500 så amortering bara 500kr!
Vill gärna bli av med detta skitlån!!med ocker räntor
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Verkar vara många som sitter i knipa och vill lösa skitlån!
Jag är en av dom!
Eller en extra slant till jul!!
Och det blir det ju om skitlånen försvinner! Är så trött på dom! Äter upp mig totalt blir stressad då dom flesta är mycket tjatiga o på om du råkar missa nån dag!!
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 310
Mottagna reaktioner
1 116
Poäng
897
Kontaktade dom igen om jag kunde bli kund igen.
Eftersom jag redan gjort intresseanmälan en gång tidigare så får jag vänta tills lanseringen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp